vrijdag 13 februari 2015

Some bunny loves you

Allereerst wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor de lieve woorden en bemoediging n.a.v. mijn vorige bericht.
Fijn om te merken dat er zoveel lieve mensen zijn!!

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn.... maar de liefde hangt in de lucht!!
En ook ik kon natuurlijk niet achterblijven met een kaartje waar de liefde vanaf spat...




Deze kaart is mijn derde bijdrage als designer of the month.

Zoals jullie zien heb ik de nieuwste Craftables gebruikt. Hart CR1302 en de plantenbak met buxus CR 1303 en ook de wat oudere mallen komen hierbij goed van pas.
Het DP is van Eline's Winter Pastels PB7046, het verliefde hazenpaartje COL 1354, boom LR 0203, hekje LR0205.


Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

* Cuttlebug Mania  -  I ( heart) you

* Knutsels & Kadootjes  - Alles is liefde

* Scrap & Craft   -  Valentine's

* KIC       -  Valentijn

* CreaMiep - Valentijn

Dan wens ik iedereen een hele fijne Valentijnsdag toe!

Groetjes Janneke


24 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes...je zou er verliefd op worden.
    Onwijs leuk gedaan Janneke.
    Er is zoveel te zien op je kaart.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, wat schattig!!!
    Heel leuk Janneke.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en de konijntjes ...... zo ♡♡ lief.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wat een schatje is dit!
    Alvast een fijne valentijn morgen! Hihi! ;)
    liefs ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit schattig Janneke. Superleuk gemaakt! Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje! Je blijft kijken er is zoveel leuks te zien.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dot van een kaart Janneke..... wat cute dat hangende oortje :) !
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je ontzettend mooi met de mallen aan de slag gegaan! en wat is er veel leuks op te zien Janneke! Goedgedaan!!! Ik wens jou ook een fijne Valentijnsdag groet!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje Janneke ... prachtige kleurtjes, mooie malletjes, de verliefde haasjes zo schattig !
    Een gezellige Valentijnsdag ook voor jou Janneke !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst nog sterkte met het verlies van je scrapmaatje, daarnaast dankjewel voor de leuke reactie op mijn blog en nog leuker om te zien dat je volger bent geworden. Wat ik helemaal leuk vind is dat je ook Tilda poppen maakt, wat zijn ze gaaf hè! Ik kom er helaas maar niet aan toe maar als ik dit zie krijg ik spontaan zin om de spullen tevoorschijn te halen. Oh ja en dan ook nog iets over je leuke kaartje hihi. Mooi oor en wat een lieve haasjes. Ik ga dit blog ook maar volgen! Ben overigens helemaal verliefd op je naaimachine!!!
    groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Janneke,
    Ik was heel benieuwd naar het nieuwe hart van MD, leuk dat je het op je vrolijke kaart gebruikt hebt..
    Fijn dat je toch weer aan de knutsel bent gegaan..al moet alles toch nog plekje krijgen..
    Het weer werkt in ieder geval mee, lekker wandelen helpt ook,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke,
    wat een heel mooi en lief kaartje
    Zo schattig !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve en schattige kaart heb je gemaakt. Vind hem lief.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo schattig!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje. Zo mooi opgebouwd ook. Net een schilderijtje.
    Gezellig dat je weer meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Janneke,
    ik heb natuurlijk gelezen van Marja op de verschillende blogs. Wat erg en wat is dat snel gegaan zeg. Dat zal vast en zeker impact hebben op jullie DT.
    Sterkte gewenst!
    Je kaart voor onze challenge is helemaal leuk! Wat een gave tekst bij je enige kaartje! Ik vind hem super.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van ons bij K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi

    Heel toffe kaart. Mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve kaart is dit. Geweldig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Janneke je kaartje is te schattig gewoon! Zo leuk gedaan met de konijntjes :) Ik ben ook jouw volger geworden :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie kaart Janneke, mooie producten op gebruikt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh this is so cute :) thank you for playing along with us at Scrap & Craft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi!

    Wat een schitterende creaties maak jij zeg!
    Deze kaart is mijn favoriet :-)
    Ik ben meteen volger geworden.

    Groetjes, Suzanne
    http://stampinsuzanne.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen