woensdag 18 maart 2015

Vintage easter egg

Wat een prachtige dag was het gisteren hè, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben!

Ik rolde pas tegen half vier mijn bed uit, vanwege nachtdienst.. maar heb toch nog een uurtje in de tuin kunnen rommelen.
De aardbeienplantjes zijn weer ontdaan van het oude verdroogde blad, en de bakken werden aangevuld met potgrond en een beetje mest...
Laat de zomerkoninkjes maar groeien hoor!

Vandaag zien jullie ook een beetje voorjaar hier op het blog in de vorm van een decoratiehanger wat ik maakte voor de nieuwe challenge bij WLVC.

Omdat niet iedereen iets met pasen heeft, is het thema VOORJAAR of PASEN, als het maar wel vintage is!









Er wordt een kadobon terwaarde van € 10,- beschikbaar gesteld voor de winnaar, door ....


 
 
 

Hieronder nog een foto waar de hanger beter te zien is...




De basis is een eivorm wat ik gesneden heb uit een oude kartonnendoos. Rondom heb ik dik touw geplakt zodat de rand mooi afgewerkt is.
Verdere uitleg heeft deze hanger denk ik niet nodig.... toch?



 Ik wil graag deelnemen aan de volgende challenge:

* Handmade-challenge  - Alles Geht

* http://kortudfordring.blogspot.nl/2015/03/utfordring-126-paskeeaster-og-dt-call.html

* Deep Ocean  -  Vintage

* Scrapping4fun  - Anythings goes

* Card and scrap  -  Use layers

* AnMa creatief  - Voorjaar/pasen


Groetjes Janneke

32 opmerkingen:

  1. Wauw Janneke wat een schitterende vintage Paaskaart! Zo mooi gedaan met de veren en de eitjes :) Echt top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een mooie vintage paashanger, ik ben er meteen verliefd op Janneke. Wat lief die eitjes erbij en die veertjes. Zou mooi aan mijn kapstokje staan...hihi
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een creatie weer Janneke ...Prachtig met de eitjes ... het lijkt net een vogelnestje. De kleuren zijn ook super mooi ... Zou bij ons ook heel mooi passen hoor !!!
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das sieht bezaubernd aus!
    vielen herzlichen dank für deine teilnahme bei handmade-challenge!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gedaan Janneke kan je zien wat een oude kartonnen doos al niet voor moois kan opleveren.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat is dit mooi zeg, zo leuk om details te kunnen zien en je hebt er echt werk van gemaakt. Zo mooi met dat touw als randje, dat zal een heel gefriemel geweest zijn, prachtig. Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat is dit mooi zeg, zo leuk om details te kunnen zien en je hebt er echt werk van gemaakt. Zo mooi met dat touw als randje, dat zal een heel gefriemel geweest zijn, prachtig. Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat mooi Janneke.
    Hier krijg je echt de voorjaarskriebels van

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je hanger echt prachtig Janneke, lief ook die eitjes die je er op verwerkt hebt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Janneke,
    geweldig mooie creatie
    ben er helemaal weg van liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige hanger !

    Chapeau !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    Wat een mooie vintage creatie echt prachtig mooie combi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een schitterende paascreatie gemaakt Janneke! Zo leuk met de eitjes erbij.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige creatie Janneke, ik ben superblij met je beslissing van vandaag. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige hanger heb je gemaakt, helemaal voorjaar. Lekker dat je nog van het zonnetje kon genieten. Hier in zuidwesten hele dag bewolkt en winderig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nee Janneke een verdere uitleg heeft je ei niet nodig! Gewoon kijken
    en enorm genieten!!!! Wat is er veel moois op te zien eg! Teveel om op te noemen!
    Een prachtige resultaat is het geworden en prachtig voorbeeld!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janneke, wat schitterend! Ik kijk mijn ogen hier uit . Hoe krijg je het voor elkaar!
    Deze hanger inspireert wel.
    Groetjes en ben je nu uit de nachtdienst?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schattig vooral die eitjes er op ik dacht al dit kan echt niet in een enveloppe groetjes nel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een super mooie vintage hanger!! Ik vind het helemaal geweldig. Mooi papier en prachtige details, leuk met de eitjes erbij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie vintage hanger heb je gemaakt.
    Mooi papier en leuk zijn de eitjes er bij!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous vintage Easter hanger!! I love the layers and the vintage embellishments. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja hoor, het paas gevoel komt er helemaal aan Janneke.......
    Prachtig gewoon.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Janneke,
    Dank je wel voor jouw gezellige berichtje op mijn blog.
    En deze paascreatie...........ik weet niet waar ik moet kijken,
    er is echt zoveel moois op te zien..........ik vind het ook echt vintage,prachtig.

    Fijn weekend, groetjes,Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een pracht van een hanger heb je gemaakt en wat een mooie materialen heb je erin verwerkt. Ik raak niet uitgekeken. Het plaatje en de materialen passen perfect bij elkaar.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wunderschön.

    Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Handmade-Challenge.
    Liebe Grüsse
    Simi :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lovely card!
    Takk for at du deltar på Kort O Mania sin påskeutfordring!

    Siri DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. DeinTag ist ja so wunderschön.
    Danke das du bei Handmade mitmachst.
    xxx Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige hanger Janneke!!! Prachtige spulletjes op gebruikt.
    Owww wat ziet het er mooi uit bij jouw thuis met al die mooie creaties. Genieten is dat!!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. En nog zo'n mooie creatie, ziet er wederom super uit! Leuk dat je nog een keer meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nydelig kort.
    Tusen takk for du deltar hos Kort'O Mania.
    Lykke til.
    DT Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen