woensdag 2 maart 2016

Familie Kip

Bedankt voor jullie gezellige reacties nav de under the sea uitnodiging & cupcakes. Ik heb ze met plezier gelezen en hoop de komende week ook weer gezellig een bezoekje bij jullie te brengen hoor ;-)



Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij het Scr@pcards-challengeblog
De afgelopen challenge was een makkie en dat hebben we gemerkt aan het aantal deelnemers. Tjonge wat zijn er veel creaties gelinkt, super leuk!




De opdracht deze maand is iets lastiger...
We willen graag een kaart/creatie zien met als thema pasen, daarbij willen we graag dat je er iets van een kip, kippenei, kippengaas oid op verwerkt!



Ik heb voor deze opdracht de DDBD pop-up card Ovaal gebruikt.
Op het scr@p-cards blog zien jullie nog meer prachtige voorbeelden van mijn DT-maatjes!






Hieronder nog even een lijstje met gebruikte materialen met een link naar de webshop van CraftAddiction.

- DDBD Dutch Card Art Pop-up Ovaal
- Paperpad rustic wood
- Kippen Col 1351
- kippengaas DF 3404
- Blad hark LR 0374 
- Hekje LR 0205  
- Schepje CR 1278 

Ik wil mijn creatie laten meedoen met de volgende challenge:

* AnMa creatief  - pasen/lente/voorjaar 
* Cuttlebugmania - Spring 


Terwijl jullie dit lezen, lig ik heerlijk in mijn bedje bij te komen van een drukke nachtdienst!

                                                          Groetjes Janneke

33 opmerkingen:

  1. Gezellige beestenboel...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal fantastisch Janneke!!!!
    Ben helemaal weg van je werkstuk :D
    Echt geweldig mooi gemaakt, mijn complimenten.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Janneke! Wat een pronkstuk.
    Super gaaf gemaakt en wat is er toch een boel op te zien.
    Knap werk!

    Groetjes


    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige mooie creatie ik vind je uitnodigen ook super mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft deze leuke familie het super knus op jouw prachtcreatie, die emmer vol voer en het stro..zo leuk bedacht Janneke!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen, haha...lekker om met dit weer in je bed te liggen Janneke!
    Ja dit is weer een topper, zo gaaf die familie kip en al die leuke details er bij...geweldig!!! Die staat ook vast heel gezellig mooi te wezen in huis, haha
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creatie !!!!
    Zo veel op te zien en super leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat een leuke familie kip .
    Prachtige gemaakt mooi tafereeltje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom niet uitgekeken. Wat veel details zitten er in deze creatie. Super. 10 met een griffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk om te zien deze gezellige familie en wat heb je dit weer leuk gedaan. Je bent echt een creatieve bij en ook van alle markten thuis. Het is weer een topcreatie geworden.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk om te zien deze gezellige familie en wat heb je dit weer leuk gedaan. Je bent echt een creatieve bij en ook van alle markten thuis. Het is weer een topcreatie geworden.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janneke wauw wat heb je er een waanzinnig leuk tafereeltje van gemaakt! Zo'n leuk model, heerlijk vrolijke bloemetjes en de kip met de kuikens tussen het stro en de bezem is echt een heel leuk detail :) Ik vind het zo gezellig bij familie Kip! Ik denk dat ik ff op bezoek ga hihi ;) Echt top!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janneke,
    je hebt een gave creatie gemaakt met de familie kip, leuk is de DutchDD mal, je hebt alles weer perfect verwerkt, leuk de emmer met voer,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is familie kip schitterend geworden Janneke!!!
    Echt petje af hoor!!! Prachtig geheel.
    Gr anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Janneke,
    wat een enige creatie! Zoveel te zien en zo vrolijk met de bloemen erlangs. Ik moest opeens aan de familie Kip denken, uit Sittard! Ik bedoel een echte familie die we kenden uit de kerk daar. Grappig dat zo'n kaart opeens een associatie geeft!
    Groetjes,
    GerJanne
    p.s. nu uit de nachtdienst? Of moet je er meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super de sup creatie Janneke. Geweldig deze leuke kippen en kuikentjes. Een echte paascreatie. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waaauuuw Janneke wat een lief tafereeltje ! Alles straalt zoveel gezelligheid uit !Leuk van het kuikentje dat bescherming zoekt bij moeder kip. Het stro en voer voor de kippetjes is ook een heel leuk detail ! Ik heb genoten van mijn bezoekje bij jou !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig wat een super mooie kaart/creatie heb je gemaakt.
    Het voorjaar spat er vanaf, super gedaan.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creatie. Wat zier dat er gezellig uit zo met die kippenfamilie erop. Erg leuk gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig, wat een leuk lentetafereeltje Janneke! Gezellig hoor met familie kip.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super, wat een geweldig mooie en vrolijke creatie. Wat een gezellig paastafereeltje heb je ervan gemaakt. Het emmertje met het graan, de zilveren hark, zoveel mooie details.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk gemaakt Janneke, zo leuk met al die kippetjes etc, ook de bladhark vind ik super bedacht.
    Een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig mooi gemaakt Janneke. Ik vind het zó leuk om naar te kijken, het lééft gewoon vind ik...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. "Verwerk iets van een kip, kippenei, kippengaas oid op je kaart"... Nou dat is wel gelukt bij jou haha! Alles in één. Echt een geweldig tafereel met heel veel leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw Janneke! Ook jij hebt weer een te gek voorbeeld gemaakt voor Scr@p card challenge zeg. Ik ben er echt helemaal weg van! Wat een schitterend modelletje en dan heb ik het nog niet eens over de rest gehad! Ik kijk ook bij jou werkelijk mijn ogen uit. Wat een details zeg! Ik ben stiekem gewoon een beetje verliefd op Familie Kip. Ssst! Hihi.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige kaart Janneke. Echt helemaal toppie gedaan en een plaatje om te zien en naar te kijken. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind deze zo leuk geworden Janneke! Echt een hele leuke voorjaarscreatie!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow Janneke wat een schitterende kaart het modelletje vind ik erg mooi
    Het is gewoon een cadeautje als je zoiets mag ontvangen.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gewéldige kaart! kan ik uren naar kijken maar daar heb ik helaas geen tijd voor!

    Thank you so much for joining us at our Welcome Spring challenge at Cuttlebug Mania!

    Cuttlebugs & Hugs
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Your card is absolutely adorable!
    Pam
    scrap-n-sewgranny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Your card is absolutely adorable!
    Pam
    scrap-n-sewgranny.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Janneke, wat een superleuke en mooie kaart is dit zeg. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heb je al op Cuttlebug Mania gekeken????

    Neem je even contact met me op?
    jannie.vanbeelen45@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen