maandag 6 maart 2017

Een kleintje op komst

Goedemorgen allemaal,

Een poosje geleden kreeg ik de vraag of ik geboorte kaartjes en twee cadeautjes kon maken voor een zwangerschap waar iets in gedaan kon worden.
Omdat het geslacht nog niet bekend is, mochten er roze en blauwe details op verwerkt worden.
Het andere cadeautje moest in naturel kleuren gemaakt worden... (dat zien jullie binnenkort in een ander blogbericht) 



Jullie begrijpen dat het absoluut geen straf was om met deze opdracht aan de slag te gaan. 


De basis voor dit kadoosje is de DDBD card art Baby Bottle. Ik heb de patroondelen los op wit cardstock getekend en uitgesneden.
Het dp uit het Baby paper bloc 6011/0391 heb ik gebruikt om de voor én achterzijde van de losse delen te bekleden.


Daarna heb ik een doosje gevouwen van 4 x 8 x 4 cm en ook bekleed met dessinpapier. Hier heb ik de losse flessen tegenaan geplakt.


Een grote tag CR 1352 aan de voorzijde met daarop het versje " Slaap kindje slaap" gestempeld
Het wiegje en twee mini flesjes mogen natuurlijk niet ontbreken. 
Wat is het toch een feestje om met de vrolijke baby Collectables 1422 en 1421 te werken. 
In het doosje kan bijvoorbeeld een slabbetje of rompertje gedaan worden.
Inmiddels is de bestelling afgeleverd en met ohh en ahh bewonderd ;-)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne nieuwe week toe!

                                                     Lieve groet, Janneke
 
 

16 opmerkingen:

  1. Ik kan me de ohhs en ahhs voorstellen als je zo'n mooie crea aflevert! Supermooi!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !!!
    Wat is de babyfles toch een leuke vorm voor de babycreaties.
    Je hebt het een schitterend geheel gemaakt
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar weet jij wel raad mee! De basis van het flesje is al super leuk, het papier, de schaapjes en de tekst er bij zijn ook erg leuk. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart en die tekst is zo leuk, zo zijn er nog meer van die leuke teksten van MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zoalsje de fles hebt opgemaakt Janneke. Leuk zijn de kleine schaapjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze babycreatie Janneke...zo leuk dit flesmodelletje...
    en prachtige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie Janneke ! Heel mooie tekst mooie kleurtjes en accentjes top .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan Janneke. Zo kan het alle kanten op ;-))
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie babycreatie, leuk die grote fles en die kleine flesjes vind ik schattig. Ik heb je vorige kaart gemist, echt prachtig, leuk model en mooi met al die laagjes papier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dit is weer zo leuk! Goed idee om twee flesjes tegen elkaar te doen. En die kleien konijntjes die om het hoekje piepen....enig!!!
    Logisch dat dat goed ontvangen wordt! Maar dat is altijd weer heel gaaf als het zo gewaardeerd en naar de zin is van de opdrachtgever/ ontvanger.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige en zeer origineel idee Janneke.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, stoer, schattig! Super gedaan.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar kom ik nog aan sloffen, hihi wat een drukke week kun je soms hebben, niet alleen werk hoor ook andere leuke dingen! Heel leuk dat je van je fles een kado verpakking hebt gemaakt zo. En het is prachtig met de mooie baby stansjes en het liedje....heel mooi geheel en heerlijk als het zo goed ontvangen wordt!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aah, wat schattig allemaal. Goed idee en waanzinnig leuk uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen